vineri, 12 noiembrie 2010

12 noiembrie - Ziua Cercetasului

Astazi, 12 noiembrie 2010, de Ziua Cercetasului, am iesit pe teren cu elevii clasei a V a, adica am fost in sat si am inceput o microcercetare despre portile din Casin. Am stat de vorba cu d-na Boghici Mariana, am luat notite si am facut fotografii. Activitatea noastra de observare pe teren si documentare in vederea realizarii acestei microcercetari nu se opreste aici. Mai multe informatii despre microcercetarea noastra o sa va dezvaluim in curand. Pana atunci va invitam sa vedeti fotografiile facute in fata portilor casei familiei Boghici.




Prof. formator Virginia - Smǎrǎndiţa Brǎescu
Director Şcoala cu clasele I – VIII „Institutor N. Pîslaru” - Caşin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nou*: Proiectul Pastila cu zambet

Nou*: Proiectul Pastila cu zambet
Un proiect ©SMILE 21 + (Strategii de Mediere pentru Inovatie si Leadership in Educatie)

*NOU*: GALERIE VIDEO - SCOALA "INVATATOR N. PASLARU" - CASIN