vineri, 5 octombrie 2012

Sadim bucuria in suflet si raspandim zambete luminoase

In intreaga lume, in data de 5 octombrie, sarbatorim Ziua Mondiala a Educatorului si Ziua Mondiala a Zambetului/ World Smile Day. 

Ati zambit astazi? Ati facut pe cineva sa zambeasca cu toata inima? Ziua zambetului a fost initiata de americanul Harvey Ball, creatorul "fetei zambitoare" in 1963. Asadar, sa incepem ziua numai zambet si sa o pastram asa tot anul!


"Am fost prima femeie în funcţia de director în istoria şcolii din satul Caşin. Am conştientizat astfel şi mai mult cǎ am avut misiune importantǎ de îndeplinit în aceastǎ şcoalǎ şi în comunitate, în cei doi ani de mandat.

Incepand cu data de 16.08.2012, am predat stafeta d-nei prof. Sorina Ganea care va coordona mai departe activitatea elevilor si cadrelor didactice din aceasta unitate de invatamant.

Am luat decizia de a sprijini in continuare Scoala "Invatator N. Paslaru" Casin si, in Campania SMILE 21+ pe care am initiat-o sub egida Centrului de Training, Consultanta si Mediere, am adoptat scoala pentru a desfasura in parteneriat proiecte educationale. Impreuna cu partenerii de advocacy, dorim sa aducem starea de bine in sufletul copiilor si sa-i sprijinim cu experienta noastra pentru a-si dezvolta atitudini pozitive si responsabile (atat fata de ei insisi, cat si in relatia cu ceilalti: colegii de clasa, parintii, cadrele didactice, oamenii din sat si autoritatile locale), precum si pentru a-si dezvolta abilitati de viata care sa-i ajute sa reuseasca la examenul de admitere la liceu/scoli profesionale, sa se adapteze rapid la lumea schimbatoare si sa se integreze pe piata muncii."

Virginia - Smǎrǎndiţa Brǎescu,
Presedinte Centrul de Training, Consultanta si Mediere




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nou*: Proiectul Pastila cu zambet

Nou*: Proiectul Pastila cu zambet
Un proiect ©SMILE 21 + (Strategii de Mediere pentru Inovatie si Leadership in Educatie)

*NOU*: GALERIE VIDEO - SCOALA "INVATATOR N. PASLARU" - CASIN